A SZENT KERESZT OLTALMÁBA AJÁNLOTT BLOG. XVI. BENEDEK PÁPA ÉS ACKERMANN KÁLMÁN ATYA TISZTELETÉRE AJÁNLOTT BLOG.

2012. június 22., péntek

Évforduló - 1964

1964. június 18-án, 48 éve Székesfehérvárott szentelték pappá Ackermann Kálmánt, falunk plébánosát. 
Ebből az alkalomból köszöntjük az alábbi verssel és videóval.
ISTEN ÉLTESSE SOKÁIG!

Egy meghallgatott imádság

Erőt kértem az Úrtól -
s ő nehézségeket adott,
melyeken megedződtem.

Bölcsességért imádkoztam, -
és problémákat adott,
amelyeket megtanultam megoldani.

Előmenetelt óhajtottam, -
gondolkodó agyat és testi erőt kaptam, hogy dolgozzam.

Kértem bátorságot, -
és Isten veszélyeket adott,
amelyeket legyőztem.

Áhítottam, hogy szeretni tudjak,
és kaptam az Úrtól bajbajutott embereket, akiken segítsek.

Kegyes jóindulata helyett
alkalmakat kaptam a jóra.

Semmit sem kaptam, amit kértem…
és mindent megkaptam, amire szükségem volt.

Imádságom meghallgatásra talált!
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...