A SZENT KERESZT OLTALMÁBA AJÁNLOTT BLOG. XVI. BENEDEK PÁPA ÉS ACKERMANN KÁLMÁN ATYA TISZTELETÉRE AJÁNLOTT BLOG.

2011. május 16., hétfő

A Szentatya programjai a következő hónapokban

Guido Marini pápai szertartásmester bemutatta a Szentatya idei nyári programját (utazásait). Június 4-én és 5-én Horvátországban tesz apostoli látogatást. Június 19-én San Marinoban teszi ugyanezt. Augusztusban az Ifjúsági Világtalálkozóra utazik (18-21). Szeptember 11-én Anconába megy. Szeptember 22-25. között pedig szülőhazájába, Németországba látogat.
A következő nagyszabású program a Santa Maria Maggiore bazilikában lesz, ahol május 26-án az olasz püspökökkel együtt misézik Itália egysülésének 150. évfordulója alkalmából.
Augusztus 15-én Castel Gandolfoban mutat be szentmisét Szűz Mária Mennybevétele ünnepén. (radiovaticana.org/ted)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...